Artikel marketing er alle om titler

By | September 22, 2018

For mange forfattere, der endnu ikke ved, hvordan man laver artikel marketing arbejde for deres virksomhed, er de faktisk spilde al deres tid og indsats. En samlede affald.

Hvorfor? Fordi selvom du producerer kvalitet artikler, de ikke rigtig får nær nok din målrettede marked.

For dem, der har lært om tekstforfatning udenfor den online verden, ville de vide, at den titel eller overskrift er en ting, der bestemmer, hvis indhold vil blive en succes eller ej.

I bøger, for eksempel, er den første ting, som folk ser titlen. Og folk, at være kritisk, har tendens til at bedømme den hele bog lige fra titlen. De vil selv komme til det punkt, hvor den overordnede alene vil gøre dem købe eller ikke købe denne bog. Dette er det samme med online trykte annoncer.

Men det er en anden sag med artiklen markedsføring. I artiklen markedsføring målrettes dine artikler til publikum, der har en interesse i dem. Dette er den grundlæggende ide bag distribuere en online. Du skal sørge for, at din artikel marketing bliver set forbrugerne og potentielle forbrugere.

En af de mest almindelige misforståelser om artikler online er, at folk vil bare læse dem tilfældigt ligesom de gør med bøger eller trykte materialer, de ser offline.

Så med artiklen markedsføring antager du, at folk bare tilfældigt vil tjekke ud din artikel, når de ser det sendt.

Dette er forkert. Besøgende online ikke bare chancen for på noget på internettet. De er der i første omgang at kigge efter, eller de har brug for noget. Når man ser for de ting, de har brug for, får de ikke lige i den første hjemmeside de ser.

De fleste af dem vil sandsynligvis bruge søgemaskiner til at opnå, hvad de leder efter. Chancerne er, de vil vælge en af de mere populære søgemaskiner og skrive nøgleord relateret til det emne, de har brug for der. Derefter søgemaskinerne vil vise resultater fundet.

Dit mål nu i artiklen markedsføring er for dine artikler er fremtrædende i søgemaskinerne.

Hvordan kan du gøre dette muligt?

Ved hjælp af den rigtige titel.

Succes i din artikel vil blive baseret på de første 3-4 ord i din titel. Det vil afgøre, hvor meget trafik dine artikel vil komme tilbage til dit websted. Dette kan kun opnås, når du har oprettet Nøgleord-rig titler, der stemmer overens med de mest almindelige søgeord med relation til dit indhold.

For at vide hvad er de rige søgeord og rigtige, som du skal bruge til dine artikler, ville det være bedst at bruge et søgeord forskningsværktøj. Nogle af denne software er gratis, men nogle er ikke. Prøv at kigge efter de websteder, der tilbyder denne software. Det vil vise sig for at være et værdifuldt redskab, der er nødvendige for vellykket artiklen markedsføring.

Det er vigtigt at du lære og forstå, hvordan at gå om nøgleordet forskning, uanset om du bruger en web-baseret forskningsværktøj eller ej.

Når du vælger en overskrift eller titel for din artikel, prøv ikke at medtage skidt tegn. Disse er citater, stjerner eller noget at søgningen motorer vil få svært ved at forstå. Du ikke ønsker dem til at kassere dine artikler helt bare fordi de ikke giver nogen mening ud af din titel.

Også, ikke komme ind i nogle af de søgemaskine spam teknik til at give ud nøgleordet-rige titler, der er på ingen måde relateret til dine artikler. Du vil bare få ind i store problemer, når søgemaskiner har filtreret ud af mennesker at gøre disse ting.

Hvis du ønsker at få mest ud af dine artiklen markedsføring strategi, skal du mestre søgeord forskning, således at du kan gøre søgeord rige og kloge artikeltitler eller overskrifter.

Din pay off bliver enorme mængder af trafik til dine artikler og website takket være søgemaskinerne, der elsker at læse titler.

Der er virkelig ingen stor hemmelighed til at have en vellykket markedsføringsstrategi. Når du kender nogle af de vigtige faktorer, der er nødvendige for at gøre det arbejde, vil der være nogen stoppe dig fra at få kunderne ønskede og positionen søgning motor du søgte.

Leave a Reply

Your email address will not be published.